Tacksam för förändringen

Det är nu över ett år sen som jag satte igång med Forever och vilket år det har varit. Jag gick in i detta med tanken att detta skulle vara en perfekt hobby där jag fick ihop lite extra slantar. Istället har den här hobbyn vänt upp och ner på mitt liv totalt. Dock inte till ett rörigare liv utan till ett bättre liv! Ett liv där jag har riktigt roligt och inte bara ränner runt i ekorrhjulet. Det var detta jag behövde för att kunna ta mig ur det.
 
Jag har blivit tvingad att göra saker jag är obekväm med för att ta mig framåt. Då har jag vuxit. Jag har blivit erbjuden att göra saker som har skrämt mig, jag har nappat på det. Då har jag vuxit. Jag insåg hur mycket jag själv vill engagera mig i hälsa och välmående på alla plan och anmälde mig till en utbildning. I den har jag vuxit. Jag har även lärt mig ännu mer om mig själv. Den har också fått mig att vrida och vända på "problem" jag har haft, hjälpt mig att hitta lösningar. Då har jag vuxit. Nu slår jag snart huvet i taket, så mycket som jag har vuxit ;) 
 
Forever, min fantastiska coach och alla nya kollegor man har fått under året har förgyllt min tillvaro, inspirerat mig och utmanat mig. Precis en sån fläkt som jag behövde i livet, just nu. 
 
Jag vill med detta inlägget också tacka alla mina nära och kära som har hjälpt mig och stöttat mig i den här uppstarten genom att komma på visningar, ha visningar hemma hos sig och använda sig av produkterna från min butik i sin vardag. Utan er hade jag aldrig fortsatt och upptäckt den här nya världen och så mycket av mig själv. TACK till er....
 
Nu vill jag fortsätta utveckla mitt företag både genom Forever och som Certifierad Hälsocoach. Jag hoppas på fortsatt stöd och hjälp av mina nära på den resan.
 
Vilket häftigt år det har varit. Ett år av tankeställare, utmaningar, skratt och inspiration. Tänk att hela den här personliga utvecklingen började med en gul dunk med en grönsak i....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0