Energisk morsa

Ja den här mamman har lixom fått en jäkla massa energi. Det är MYCKET svårt att sitta still. Men det syns inte i hemmet. Det är ju lixom inte jätteroligt att dammsuga, tvätta och plocka leksaker och sockar från golvet. Nä, det är roligare att lägga energi på ungarna, hundarna och mitt nya lilla extraknäck. Ett problem dock är att jag måste låta ena barnet ta det lugnt varje tisdag eftermiddag.... Ett gissel när det kryper i kroppen på både mig och Tilda. Casper blir trött av att vara i skolan och därför har vi mest mysat på tisdagar. Nu har han börjat simskola på tisdagar och helt plötsligt blir det ännu viktigare att vi typ gör ingenting på tisdagseftermiddagen, annars blir vi bara ovänner på simskolan om han är trött. Så efter klockan ett varje tisdag tar jag det lugnt.... jag försöker i alla fall.... till Tildas förtret.... Planen är att jag eventuellt ska gå ner lite i tid till hösten så Casper får två eftermiddagar hemma från fritids, då kanske han orkar skolan bättre i slutet på veckan. Det är faktiskt svårt det här, att kombinera en duracell-kanin med en som måste ta det lugnt....
 
Men då får jag andra sidan gjort lite annat som jag inte hade satt mig ner och gjort annars. Jag plöjjer igenom lite utbildningsfilmer om produkterna och företaget jag är involverad i. Jag har dessutom fått gjort en liten hemsida via Forever så nu kan ni beställa produkter därigenom om ni vill!
 
Kan även slänga ut lite annan reklam här nu när jag ändå är igång. Det är äntligen spikat att Arken Zoo Falkenberg ska flytta! Vi ska flytta in i Lekias gamla lokaler i Lokstallarna mitt emot Ica Kvantum. Vi hoppas att detta sker under pingsthelgen i vår och att vår grand opening sker helgen därpå. Jag får nog återkomma om det, man vet aldrig vad som händer längs vägen. Det ska bli så roligt!! 
 
Så det händer mycket på alla fronter i Tettelisas lilla mammaliv! Nu har jag suttit still aaasalänge. Nu drar jag nog fram snabeldraken och kör ett varv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0