Ett år

Jahopp. 31 blir 32. Hur stor skillnad kan d va? Det är inte ens jämt. Men det här året har det hänt en hel del faktiskt. När ja fyllde 31 hade jag precis fått veta en del om caspers diagnos, fragilt x. Under året har detta mognat o huvet. Jag har börjat se casper på ett annat sätt, eller rättare sagt ur en annan vinkel. Jag har lättare att förstå och vet bättre när det ska pushas och inte. 
 
Jag har även lärt mig att pusha mig själv på ett positivt sätt. Jag känner av när det är dags att sätta sig ner med en kopp kaffe istället för att hysteriskt försöka bocka av på att-göra-listan. Omprioritera. Jag har pressat kroppen till nåt ja aldrig trodde jag skulle genomföra. Ever. Lidingöloppet. Jag har även börjat med en hobby som så sakteliga ska bli mitt företag. Jag har börjat bli beroende av den kick det ger att hoppa utanför boxen och testa sig själv. Kanske blir det ett år då ja kliver ett steg fram som karriärskvinna inom direkthandel eller detaljhandel. Kanske blir det ett år som jag hittar en njutning att finnas där och vara hemma mer med barnen. Kanske kombinerar jag allt? 
 
Det kommer i vilket fall som helst bli ett toppenår! 32 bast! D e nu ja peakar! TACK för alla grattishälsningar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0