Peppad

Jag ser på mig själv som en rätt så ung (att jag faktiskt är snart 32 vägrar jag att tänka på, sinnet är någonstans kring 16,17 fortfarande) småbarnsmamma. Det är hektiskt att hinna med allt men någonstans nu har jag börjat hitta mig själv igen. Man springer runt där i ekorrhjulet, hämtar, lämnar, jobbar, handlar, tränar, tvättar, städar, osv. En never ending story. Ser mig själv i spegeln varje dag men tänker inte riktigt på det jag ser. Spacklar över de värsta utsvävningarna min hud gör och skyndar mig sen till köket för att slänga i mig en kopp kaffe innan vi måste iväg till dagis och jobb. Skolan då? tänker ni, lämnar du inte på skolan? Jodå, det är redan klart sen länge. Ni förstår ju. Prioriteringarna ligger inte riktigt på mig själv. Förutom min älskade träning där jag får rensa huvet.
 
I höstas började jag prioritera annorlunda. Träningen måste få finnas kvar men någonstans måste jag nog börja investera i mig själv på andra sätt också. Provade då C9-boxen för att få en kickstart på mitt nya tänk. Testade även något som hette Argi+. Jag mådde super. När grejjerna sen var slut struntade jag i att köpa igen. Det var jul och pengarna fanns bara inte där så mitt nya tänk med att investera i mig själv fick ligga på sparlåga ett tag. 
 
Under höstens gång fick jag en ny svägerska med som sen efter julen började pracka på mig grejjer. Prova detta! Prova detta, Terese! Prova detta med! Berätta sen vad du tyckte! Jag provade och provade och kände att det här, det här var grejjer för mig! De här stämmer för mig! Sen krävdes det inte speciellt mycket övertalning för att få mig till att själv börja sälja grejjerna. Så nu står jag här. Säljare även på fritiden, haha! Men nu för prylar jag själv brinner för och använder. 
 
Jag har nu fått hem min första box från Forever Living med en hel massa aloevera-prylar och det här ska bli så roligt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0