Man lär sig

Jadu, den här gamla tanten kan fortfarande lära sig sitta kan jag säga! Vissa höjde på ögonbrynen när jag började med Forever Living. Ska jag verkligen sälja sånt? Har jag verkligen tid med det också?
 
Den senaste veckan har jag tänkt ungefär samma sak. Va fan håller jag på med? Hur sjutton ska jag ha tid till det här? Jag är ju redan pressad som det är?
 
Men sanningen är faktiskt att genom att börja med det jag tycker är riktigt roligt så har jag lärt mig MASSOR om mig själv. DET har gett mig SÅ mycket. Nu vill jag dessutom jobba vidare med Forever och det gör att jag måste utmana mig själv på plan jag aldrig trodde att jag skulle behöva annars. jag måste våga vara engagerad kring det JAG gör inför andra. Våga visa att jag har roligt! Våga visa att jag tror på detta. Våga prata om sånt som jag mår bra av! Lite osvenskt och väldigt olikt mig, men det har gett mig mycket. Speciellt i mitt tankesätt. Jag kände idag på morgonen att det började bli mig övermäktigt och hormonerna spökade med mitt humör så jag var riktigt låg. När jag fick sorterat ut vad det var som gjorde att jag kände mig stressad så fick hundarna stå åt sidan och så tog ja istället tag i det som "hängde över mig". Nu känns allt lättare och jag kan gå med ett leende till mitt andra jobb. Jag väljer hur jag själv vill må. Jag väljer hur jag själv tänker. Jag är påväg mot nya mål och ett välmående jag inte varit med om förut. I min egen takt. Alla detta har jag insett genom denna nya möjlighet och mina nya kollegor. TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0