Nystart

Har haft dåligt med ork i kroppen och varit trött mycke senaste tiden. Har känt att jag måste göra nåt, jag måste ändra på det här med maten... Det slarvas mycket. Ändrar lite. Långt ifrån tillräckligt. Då kommer en spark i baken från oväntat håll. En inbjudan till o prata Forever Living-produkter med ett gäng andra träningsglada nötter. Kände väl inte riktigt att det var min grej o göra nåt sånt men väl där fick jag mig en funderare. Detta är kanske nåt ja behöver. Starta om på noll. Detoxa kroppen och verkligen starta om. Ta mig ur mitt gamla mönster. En beställning på "C9" gjordes.

Ett program man ska köra under 9 dagar. De två första dagarna ska man leva på typ luft och vatten. Och en Shake. Och lite aloevera-shottar... Okej... Skulle börja på måndagen... Ångesten på söndagen var total. Va fan har jag gett mig in på? Ja blir ju hemsk när ja inte får mat i mig var tredje timme!

Dag ett
Jobbade hela dagen. Det gick förvånansvärt bra fram till typ tre... Sen blev det tufft. Inredningen vägrade att göra som jag ville och de jävla hundtäckena ramlade ner hela tiden! Kände hur stubinen blev kortare och kortare. Det var en lättnad att få gå hem. Väl hemma slet ja ut hundarna på en rask promenad. Man ska ju motionera när man håller på med den här skiten med. Väl hemma slår ja upp dörren, trött och hungrig och hela förbannade huset luktar mat... Bacon.... Jäklar... Tar min aloevera-shot och ett glas vatten o sätter mig o surar i soffan. Gött att dag-jäklen är över lixom.

Dag två. Sovit skitdåligt. Huvudvärk redan innan jag slagit upp ögonen. Vad har jag gett mig in på? Jag vill ha frukost! Slänger iväg ett surt mess till hon som dragit in mig i skiten o frågar om d e ok att använda typ panodil. Nej. Nähe. Fan. Masar mig ner och dukar fram min fantastiska frukost. Tablett, aloevera och vatten. Tar även ett annat tillskott jag får lov o använda. Tada!! Huvudvärk borta! Hunger borta! Nä ja skojar inte! Game on! Hur svårt kan det va? 

Jättesvårt. Speciellt när man gör mat till ungarna... Men imorgon får jag äta! Lite. Dag tre. Bring it on.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Strongt!! Krävs lite envishet att höra nått sånt här jag hade inte fixat de barnen på jobbet hade inte stått ut med mig 😎😎😝😝 kämpa på!! Kommer kännas skönt efteråt och kroppen kommer säkerligen svara bättre på träning och mat!

2015-10-06 @ 20:59:36
Postat av: Anonym

Btw du får säga till om du vill ha hjälp med kostchema Micke är hyfsat duktig 😊👍

2015-10-06 @ 21:00:27
Postat av: Anonym

De va lilla jag som skrev // madde säg till om du vill ha hjälp med kostchema Micke är hyfsat duktig 😊

2015-10-06 @ 21:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0