Dag 3

Jaha, det var då dag tre på det här konstiga påhittet jag har gett mig in på. Dag 3.... Den DÄR dagen. Dagen man får äta mat.... Halleluja! 
 
Dagen börjar med mätning och vägning. Jag gav mig inte in i detta för att gå ner i vikt, snarare att starta om systemet lixom. Men det är en trevlig bieffekt det här med att man tappar.... Och att man tappar på rätt ställen! Lite hög och glad över detta tappande i centimetrar och kilon så gav jag mig iväg till jobbet. Tanken är att man ska ta shake på lunchen och mat på kvällen. Jag valde att vända på det då det stämmer bättre för mig att äta på jobbet. Förresten skulle jag haft en stor jäkla guldstjärna när jag igår gjorde iordning min lunchlåda. Fattar ni hur svårt det är att skära upp en ugnstekt hel kyckling UTAN att stoppa de där små kladdiga bitarna i munnen, bara för att det är gott lixom??? Som sagt, skulle haft en typ av bragdmedalj för detta. Där satt jag sen, 13.00, med min älskade matlåda. En GIGANTISK hög med bra mat. Tänkte vara lite smart. Jag hade planerat en liten löptur efter jobbet så jag tänkte att jag sparar lite mat som jag kan trycka i mig som energipåfyllare innan löpningen för att sen ta kvällsshaken som påfyllning efter löpningen. Bra planering där Terese! Det kör vi på! Jag hann aldrig äta min lilla snutt som blev kvar av lunchen.... Jag var inte ledsen för det. Det här med att vara utan mat är helt plötsligt inte ett problem, haha!
 
Löpningen flöt på bra, jobbar mycket med tekniken nu och det är svårt, men roligt. Nya utmaningar är alltid roligt! Speciellt när det ger resultat! Känner mig pigg i kroppen och glad för att jag gav mig in i detta! Dag 4, Here I Come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0