Energi

En riktigt energipåfyllningshelg. Lördagen gick lugnt tillväga med jobb, fika hos mamma och sedan hem för att göra pizza med barnen och äta popcorn till "Frost"-filmen. Inga större konflikter. Allt lugnt o mysigt. För bra för att vara sant....
 
Så jag förberedde mig faktiskt på det värsta idag. Det skulle bakas lite idag, testa lite nya kakor. Barnen skulle få hjälpa till och jag tänkte helt enkelt att det KAN INTE gå så bra en dag till. Men jo. En helt underbar dag med bakning, maskeradkalas för Caspers del, hundpromenad i solen för mig och Tilda och sen bara slappetid för ungarna och träning för mig. Låter bilderna tala för sig själv. Jag har njutit såååå mycket av att verkligen vara bara mamma idag.
 
 
Popcornmys i soffan
 
 
Baka baka liten kaka
 
 
Man måste städa och diska efter sig när man bakat
 
 
 
 
Resultat. Saffrankolasnittar och pepparkaksdrömmar
 
 
Kalaskillen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0