Motivations-svacka

Ja, det har jag nu... verkligen.... med träningen asså. HJÄLP MIIIIG!!! Hittar inget riktigt flyt när jag springer, bara flåsar som en tok. Mörker och regn bara suger musten ur mig. SÅ svårt o ge sig iväg efter jobbet nu när det är så ruggigt utanför fönstret. Mycke mysigare att gotta ner sig i soffan. O det här med att trycka ner PB på milen..... Hur tänkte jag där?? Idag tog jag två km lugnt och två km i tufft tempo, så mycket som jag orkade för dagen. Ville bara kräkas när jag var färdig och insåg att det är meningen att jag ska hålla detta rasande tempo i EN MIL för att klubba ner personbästa.... Shit, höll ju på att flåsa upp lungorna efter två km.... Det är väl bara till o hoppas på att detta är en formsvacka i kombo med motivationsbrist.... Men medan jag rör på mig mindre och mindre så förser Jimmie mig med mer och mer nyttig mat så vågen står ju still i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0