Det här med 30....

Japp, så skulle man då bli uppgraderad till 3.0. Förväntade mig att jorden skulle skaka till lite eller att solen skulle vinka till mig men nä.... inget hände...??? Va fan??!!! Jag fyller 30 här!!! Näpp, det var bara att kravla sig ur sängen och servera barnen frukost som vilken annan dag som helst. Men det låg liiiite mer kärlek i luften idag.... Dock blev känslan av " en helt vanlig dag" ännu starkare när Casper helt enkelt ville åka och handla. Men han ville att vi skulle åka allihopa tillsammans... 
 
Sagt och gjort, vi drog iväg till affären. Vi festade loss ordentligt genom att slänga ner en brieost i kundvagnen. Vi har även fått lära oss att om man grillar folielindad brieost så ramlar det in en hallelujakör i truten i samma veva som den smälta osten når gommen.
 
Lite glass på Läjet och sen lite öl efter hemkomsten lyxade till vardagen något. Sen knackade Emilie på dörren. Hon körde 8 mil tur o retur bara för o se om det gamla aset var hemma så hon kunde krama henne på 30-årsdagen.... Goa Emilie, du e unik du!! Fina rosor från hennes egen rosenbuske fick jag me!
 
Nog för att jubileumsdagen blev en helt vanlig dag, helgen för övrigt har varit allt annat än vanlig. Vi har ju varit på Kålmårdens djurpark! Familjen Wahrenberg/Holm njöt i fulla drag av att spendera så mycke tid tillsammans. Känslan i en mammas hjärta när barnen skriker högt av förtjusning när en stor tiger går alldeles intill gallret, eller när björnungarna busar, eller när sälarna applåderade med sina labbar, den är helt enorm. Hjärtat lixom sväller o får knappt plats i bröstet. även tårarna kröp fram när delfinerna hoppade högt upp i luften för att nudda bollarna och Casper i extas skriker och hoppar upp o ner vid bänken. TACK kika och pappa för den här underbara presenten till vår familj. Och TACK Kalle, Viktor, pappa, Kika, farmor och farfar för att ni ville uppleva detta äventyr tillsammans med oss!!
 
Emilies vackra rosor

Kommentarer
Postat av: Emilie

❤️❤️❤️ Nu börjar jag böla, hahaha!! ❤️❤️❤️ Det verkar UNDERBART att fylla 30! Trots att solen inte vinkar. ;) I lööööv you! Du är precis lika unik som mig.

2014-06-03 @ 20:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0