Godmorgon!!

Jag har ju fått köpt mig en liten högtalare till min telefon och jag har hittat mina favoritlåtar att vakna upp till. Dom dras igång så snart jag har fått på barnen kläder och ska fixa med frukosten. I ungefär samma veva drar Casper igång Tv:n och sätter igång dvd:n = Rorry. Rorrys intro dånar ut genom tv:ns högtalare men det passar inte herrn att sitta vid tv:n hela tiden utan han kompar gärna till Rorry-filmen på pianot... Tilda springer runt o "sjunger" till. Musik på morgonen precis som det borde vara... jisses. Det är som balsam för själen att sedan lämna av barnen, gå ut på långpromenad och vända upp ansiktet mot morgonsolen. Jag har någon liknande ritual på kvällen.. eller nä... men jag har en liten "balsam-för-själen"-ritual på kvällen också.... ett glas rött och några werthers orginal med fötterna på soffbordet ;)
 
Försöker få gjort mina "måsten" medan barnen är på dagis så vi bara kan roa oss på eftermiddagen. Idag blev det Vallarna. Nu ligger Casper med spänd förväntan o försöker somna... vi har pratat om vad vi ska göra i morgon. Inget dagis i morrn men roligt ska vi ha. Klitterbadet here we come!!
 
Men nu, lite rövin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0