En skön dag

Jag har väl mentalt hämtat mig efter mina små pinsamheter på klitterbadet igår. Var ändå trött idag. Har fått en redig knuta i ryggen som gör att jag försöker avlasta, spänner mig konstigt och har lite svårt o sova. Men idag var ju då den sista dagen jag har utan barn då jag kan vara effektiv i trädgården. Det var lixom bara att bita ihop. Men direkt efter jag lämnat på dagis tog jag mig en timmes paus med kaffe och en bra bok. Sen gjorde jag ett jäkla ryck i två timmar. Äntligen klar med min jäkla lista! Eller nja, en grej kvar men vi får se om vädret är med mig i helgen för det. Annars får det vara! Efter mitt jätteryck funderade jag på om jag kanske skulle ta o städa inomhus nu när jag en dryg timme över. Näääää, boken lockade mer! På me lite go musik och upp med hundarna i soffan. En riktig mysförmiddag! Balsam för själen, alldeles ljuvligt! Detta behövde jag idag! Nu känner jag mig klar med min grejjer och Jimmie är välkommen hem. Det känns skönt att det bara är helgen kvar nu, sen kommer han hem. Mammahjärtat värkte lite när Casper sa "Ja saknar pappa" när vi var på promenad.... snaaart är han hemma hos oss igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0