Vi älskar solen!!

Nojjan fortsätter och nu har jag ont i knät. Baksida knä smörjs nu in med Tigerbalsam, my BFF right now.
 
Men solen är ju här!! Blåsigt som fasen men va gör det!? Det är ju varmt o gött! Jag har lust o hjula på gräsmattan! Och det borde jag ju klara! Va fasen, farsan stod ju på händer här ute förra sommaren!
 
Trots vaccination håller sig Tilda vid gott mod och har mysat en del i sandlådan. När jag hämtade Casper på dagis stod han lyckligt vid en balja med vatten och hällde vatten från kanna till kanna, överlycklig. Det blir fram med den röda baljan, i me vatten och ut med skålar och annat i eftermiddag! Vi älskar värmen!!!
 
Det får dock gärna vara liiiite svalare och blåsa liiiite mindre på lördag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0