Men Tereeese!!

Oj oj oj ,va ska man säga. Den där Terese kan vara rätt så... hm... ja vet inte... frispråkig?? Numera omger jag mig bara med vänner jag kan vara mig själv tillsammans med, vänner som jag inte är rädd att öppna truten för.... dom får alltså se den något frispråkiga och ibland något vulgära Terese.... Roligast är det när min vän råkar ha me sig en polare till som inte känner mig. Det är då man chockar ordentligt. Kan bli hysteriskt roligt! I lördags gick snacket på en allt annat än rumsren nivå, något som kommenterades. I tisdags hade vi en, för mig, ny person i bilen. Handskakning, presentation sen var snacket igång. Den här gången barn. Mer rumsrent men jag kan nog provocera rätt många med min rättframma attityd om att det inte är någon jäkla dans på rosenblad. Tre småbarnsföräldrar i bilen, alla föräldralediga och ingen hymlade om att det är tufft ibland. "Men Terese, det där hade många kunnat bli förbannade för!!" *skratt i bilen* "Ja, mammamaffian hade ringt soc direkt!"
 
Ja man har nog chockat några i omgivningen. Men mina närmsta vet hur jag är och tycker om mig för den jag är.... och jag har rätt så förbannat roligt på vägen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0