Altan

Ja, det har ju blivit en ny fin altan här hemma. Den har jag sett till att utnyttja ordentligt idag så det har intagits ordentligt med kaffe. Tilda älskar den, hon röjjer runt med gåvagn och gungleksak. Casper tycker det är störtskönt att kunna gå ut som han vill till sandlådan utan att mamma måste vara som en hök över honom och hundarna röjjer runt som tokar i trädgården. Förutom Bella, hon solar på däcket hon! Så nu sitter jag här igen med en kopp kaffe, barnen sover och jag laddar för att försöka slå personbästa på milen på vårruset ikväll. Ska bli riktigt roligt! Äntligen årets första lopp!

Nu ska kaffet drickas ur, sen ska utemöbler sköljas av och sättas fram. Funderar även på att sätta igång babywatchern så jag hör Tilda om hon vaknar.... Man vill ju inte vara en dålig förälder!! Haha!

Update om resultatet kommer ikväll!! Jag hoppas på ett positivt inlägg då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0