Snöh*lv*te

Var det inte färdigt me snö nu? En decimeter inatt. Trodde det skulle bli en mysig morgon, att den lilla snön som kom igår skulle vara borta.... vilken käftsmäll. Förbannade snö, jag hade ju fått upp en krokus i trädgården!! Vi hade ju vårkläder på oss igår när vi röjde i trädgården!! Vi ska ju koppla bort element i matrummet idag!!! Jag vill ha VÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!

Nu ska jag samla mig mentalt för att klara en runda med tre hundar och dubbelvagn på nära 30 kg i en dm lössnö... Bye bye knä...

Kommentarer
Postat av: nonstop

Det blir inga gräsbränder idag.. jag är säker!!

Svar: hm, nä, det ska nog mycke till.... brandkåren kanske får annat o pyssla me istället... typ en o annan som har hamnat vid sidan av vägen.... förbannade snö
Terese Wahrenberg

2013-03-13 @ 12:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0