Oj oj oj

Tuffa tag här hemma idag. Jag stod och pekade med hela handen och berättade hur jag ville ha det och Jimmie utförde... 
 
nä...
 
Jag hjälpte till direkt när jag hade lämnat av barnen, slängde ut skräp och drog ut spik. Kände mig jättenyttig. Sen fanns det inget mer för en fumlig, snurrig, icke-snickare till brud att göra i de rummet. Christian kom och de for iväg för att hämta mer material. Då tog jag på mig ytterkläder och grabbade tag i sex koppel och lika många hundar, här skulle fanimej promeneras! Ska hundarna behöva vara i hundgården hela dagen så ska dom minsann vara trötta i hundgården i alla fall! Man känner sig rätt häftig när man går där med sex jyckar i en hand och har läget helt under kontroll. Kvinnan som kan tala med hundar lixom, haha! Sen satt jag med mitt kaffe en stund för att se om det blev mer för mig o göra. Näpp. Hm. Barnen är hos farmor och farfar HEEEELA dagen. Va behöver jag få gjort?? Tvätten veks och las in i garderoben, ny tvätt hängdes upp. Källaren blev röjd och städad, äntligen! Vet inte vart dagen tog vägen men sen blev det dags att städa och hämta barnen. Bra dag!!
 
Jimmie fortsätter kämpa på här i morgon. Det gör inte vi. Barnen o jag flyr fältet. Våfflor hos mamma/mormor låter MYYYYYCKE bättre!
 
Nu?! POP CORN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0