Kliar

Nu kliar det i kroppen. Den har inte sprungit på över en vecka! Knät känns bättre och nu vill jag bara ut o röra på mig. Hostan sätter väl stopp ett par dagar till men på tisdag ska jag ut!! 
 
Nu ska folk få göra kors i taket. En ny mobil kommer snart i paket. En sån där avancerad utan knappsats... jisses.... Jag har även sagt till mig själv att den dagen en sån mobil står på mig som ägare så ska jag även skaffa fb. Så ja, gott folk. Snart ska jag lägga in en massa bilder på hur jäkla gulligt allting är här hemma HEEEEEELA tiden. Ska hela tiden uppdatera med en massa söta kort och visa världen att vi är den perfekta lilla familjen som aldrig har kaos runt omkring oss och som alltid gör en massa gulligull och lull lull ihop. Haha! Näpp, min fb kommer helt klart bli en helt annan typ av reality. Men det dröjjer ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0