ja, jag vet

Ja, jag vet att jag klagade på snön igår. jag gör det idag me, men jag är liiiite blidkad.. Var ute och gick morgonprommisen i nästan ingen vind och med solen i ansiktet. Det var heeeeelt fantastiskt. Nu ska bara snön bort!.
 
Lova klarade ett eldprov häromdagen när vi var ute o sprang. Vi sprang intervaller och då får hon vara lös. Framför oss ser jag hur 7 rådjur så sakteliga masar sig mot vägen där vi kommer springandes. 30 meter framför oss bestämmer de för att gå över vägen och stanna till för att titta på oss där vi kommer rusande mot dom. Lova höll sig vid mig och gjorde ingen ansats att springa fram och hälsa på rådjuren. Duktig Lova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0