Goooooomorgon....

Min goa Casper har gosat ner sig under mitt täcke. Min kind har tillsammans med lite dreggel lixom fastnat i sängbordet men jag ler ändå lite grann. Min goa Casper. Rycker loss kinden från sängbordet och vänder mig om för att hålla om min lille kille. Lägger armen om honom och känner att va f-n, han är fuktig.... i blöjområdet.... tar ett andetag med den något snorindränkta näsan och genom kladdet som finns i snoken får jag ändå in en väldigt bekant doft. Bajs.... Leendet har helt klart slocknat. Tar Casper med mig in i duschen. God morgon.
 
Redan något äcklad av morgonens bestyr får jag sedan ta emot Jimmie åsikter om makrillen i tomatsås som ligger på min smörgås. Han gillar inte den. Jag brukar inte vara äckelmagad. Men hans beskrivning i kombo me morgonens händelser, ja nej, det blev för mycke. Mackan las åt sidan. Fortsatte med gröten, den var ofarlig.
 
Sitter och funderar på hur jag ska få ihop dagen. Tur att Casper fick upp mig ur sängen i tid, annars hade vi aldrig hunnit me allt innan vi ska på kalas. Är faktiskt riktigt stressad. Men först MÅSTE jag ha fötterna på soffbordet och ta mig en kopp kaffe, resten får vänta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0