Going strong

Renoveringen av matrummet fortsätter. Idag var mitt stora krux att försöka hitta ett golv. Jimmie sa häromdagen att ek blir det minsann inte igen. Eeeeh, nähe?! Shit, va ska det då vara? Kommer tapeterna vi redan valt ut bli helt fel då?? Ja men ni förstår, det ställde till en hel del ;) Men ROLIGT! Så jag fick två exempel med mig hem idag + böckerna med tapeterna vi har valt. Och spackel. Och takfärg. Och en hel del annat som ska användas.
 
Ni som känner mig vet att jag inte riktigt kan sitta still, rulla tummarna och hoppas att något händer i matrummet... Inte när jag har tid över... inte när jag kaaaanske kan göra något själv. Hm, spackla kan väl inte vara så jäkla svårt. Provade lite. Nä, inte svårt alls. Skruvhål ovanför Tildas längd spacklades snabbt igen. Riktigt roligt! Jag SAAAA ju att jag var jävlig på att spackla! Sen om jag gjorde det riktigt rätt, vet jag inte. Skit i det. Resultatet blir någon gång bra. Jimmie kommer att komma hem, le åt mig, fråga "Har du redan börjat spackla??" "Jaaaa, liiiite". Han kommer titta sig omkring lite sen kommer han säga "Va redig du är älskling! Prova gör så här nästa gång! (visar) Bra det blir!" Haha! Han är bäst, min älskling, på att pusha men samtidigt se till så jag gör rätt och inte rusar fram som en bulldozer! Hoppas nu bara han gillar golvet jag hittade och tapeterna jag ändrade mig till ;P

Kommentarer
Postat av: Helene

Spännande! Jag är sååååå nyfniken!! Puss o kram och tack för igår!

2013-03-18 @ 19:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0