Går på moln

Jag har fortfarande kvar en lycklig känsla i kroppen för att det gick så bra på löpningen i måndags. Jag vågar nästan inte ge mig ut igen, rädd för att jag aldrig kommer att få uppleva känslan igen utan vara nere på mitt tuggandepå 5,35 igen. Men jag tänkte ta tjuren vid hornen när vi är upp i dalarna. Om inte så blir det i alla fall en farlig massa annan träning förhoppningsvis! Vet inte heller om jag vågar springa me grabbarna igen, jag kommer ju aldrig klara av det i samma tempo igen!! eller??
 
Renoveringen fortsätter här hemma. Det mesta är finputs nu. Jimmie ordnade me dom sista listerna igår och lite tavlor och det fina älghornet åkte upp på väggarna. Idag tvättas stolsdynor och ikväll ska förhoppningsvis både akvarium och bord bara ha hoppat in i rummet tills dess att jag kommer hem från svärmor *fniss* vi får väl se ;)
 

Kommentarer
Postat av: Eivor

Sötnos!!!

2013-03-27 @ 15:53:50
Postat av: Emilie

Klart att du kommer kunna springa med grabbarna igen. Det är kul att springa flera stycken. Då får man lite extra puch. :) har du klarat en gång klara du flera. ;) å så massa endorfiner på det! Härligt! Söt din dotter är i hörselskydden. Hihi!! Puuuuussss & kraaaaaammmmm

2013-03-28 @ 07:59:33
Postat av: nonstop

Ramla ner från molnet å skriv något.. jag är rastlös och tycker om att läsa , något jag just har lärt mig. Ha ha !!

Svar: Jajaaaa, jag ska bara ta en kopp kaffe först...
Terese Wahrenberg

2013-03-29 @ 20:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0