Finally

Äntligen sover min lilla terrorist. Hon sov en liten sväng på förmiddagen men då fick jag så snällt börja på lunchen. Så mina kafferaster har varit allt annat än lugna. Den på eftermiddagen såg ut ungefär så här. Jag sätter mig ner i soffan, Tilda rusar mot hundarnas bädd, jag lyfter bort henne, hon asgarvar, "rusar" mot hundarna igen och slänger sig i bädden, jag lyfter bort henne, "AJJA!!!!", hon asgarvar, rusar mot hundarna igen over and over and over again. Kaffet blev kallt. Jag blev j*vligt irriterad. Båda ungarna asgarvade. Hundarna suckade. Jag slängde till slut ut kaffet och byltade på oss kläder. Här behövdes miljöombyte. Ut me hundarna i det fina vädret. Det gjorde susen. Nu äntligen sover hon. Tilda asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0