Det börjar..

..bli ordning på torpet. Jimmie tapetserade igår och det blev riktigt bra! Och det gick så pass smidigt så jag fick lite egentid med en löptur runt Hästhagen me karl nummer två i den här familjen. 
 
Rundan blev riktigt tuff. Benen var fantastiskt tunga, dom hade INTE hämtat sig efter mitt superpass i torsdags. Det hade Christian riktigt roligt åt. Han var pigg o fräsch i kroppen och struttade runt som om jag i princip gick min runda... Knäckande. Kämpade på backe upp och backe ner men allt var bara tungt. Christian hämtade upp mig ett antal ggr och pikade mig minst lika många... Det kommer han få äta upp en vacker dag, vänta bara. 
 
La in rundan i datorn och tittar på mina tider med en bättre överblick. Hehe. Vilka krav man har fått. Det var faktiskt inga dåliga km-tider! Ändå så gick det "långsamt". Hehe. Roligt när man ser att tiderna börjar bli bra! Trots dålig dag...
 
Får ta revansch sen en dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0