Dagens kombo

Jag har förut hävdat att jag är lite av en mästarinna på rester. Idag nådde jag dock botten. Hann inte ställa mig o göra något utan det var verkligen rester som gällde! Hade tänkt mig att jag o Tilda skulle dela på pannkakorna som blev över häromdagen. Men där var bara tre kvar... en till Tilda, två till mig. suck. Det blir inte en löpare mätt på. Va f-n ska jag äta mer då? Hm, va är det i den här burken? Det får duga.
Dagens kombo: 2 pannkakor men lingon, ärtor och spaghetti med ketchup....
ingen smaksensation direkt och kroppen jublade väl inte direkt av lycka över den fantastiska sammansättningen av kolhydrater (MÅNGA), proteiner och fett..... Vi får hoppas att kroppen överlever till nästa mål, då blir det bättre, det looooovar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0