Aj aj

Jag skulle ju träna i morgon.... springa en liten lätt sväng imorgon.... Christian skulle springa idag. Skulle jag me??? Naturligtvis! Säger man inte nej till... En "lugn" härlig runda på nästan 8km.... med snitt på 5,12....jävligt lugn och ledig runda.... Usch. Christian var pigg i benen och sprang på rejält de första tre km sen behövde mitt knä en paus och lite stretch, på det igen och sen ballade tack o lov Christians mage ur lite så han lugnade ner tempot lite... lite.... Tänker INTE springa några distansrundor med honom i alla fall, det fixar jag aldrig! Nu dunkar det i mina ben och ryggen tackar så mycke för den genomgående stretchen jag gav den som belöning. natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0