Velande damen

Det firades födelsedagar igår. Ja inte bara Caspers utan det smugglades paket till mamman i huset också. Fick presentkort och pengar så jag kan ge mig ut o shoppa lite träningsgrejjer. Hade spetat in mig på ett par nya löpardojs, något helt annat än vad jag har nu så det blir lite variation. Men så tittar den praktiska, ekonoooomiska lilla Terese fram. Kommer jag använda de här? Kommer jag att komma ut på den här typen av löparrundor? Borde jag inte förnya garderoben av träningskläder istället. Bh:arna och tröjjorna är inte nyast i stan direkt. Fast nu i sommar har jag ju gott om kläder, värre till vinter, kanske bättre att vänta o köpa kläder närmare vintern istället och ta skorna nu. Eller kommer jag använda den typen av skor? Kikar runt lite på nätet, jisses, webrea!! Vågar jag köpa skon där istället? Är ju inte riktigt säker på storleken? Tänk om det inte funkar när jag springer med dom? Vill ju gärna testa lixom. Nej, blir det skoköp blir det i butik nu när det är en helt ny dojja för mig, så långt har jag kommit med mitt velande i alla fall. Jimmie skrattade gott åt mig när han hörde att jag skulle åka o shoppa i morgon och glatt förklarade för barnen att dom minsann skulle vara snälla medan jag provade skor och kläder..... dream on baby, dream on....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt val tycker jag skorna är jätteviktiga o hur kläderna är spelar ingen roll du e fin hur du är är klädd !!!! Kram

Svar: He he. Nog är skorna viktiga men kläderna är också lite a och o när man springer. Dom ska vara hela och inte skava. Efter tre års intensiv användning lever inte alla plaggen upp till dom kraven....
Terese Wahrenberg

2013-06-10 @ 13:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0