Ja jag e ju som jag e

Ja, det fick jag ju kvitto på igår igen. Dom som inte blir skrämda av mig stannar kvar, och va roligt vi har då! Vi brukar lägga beslag på ett bord på Västerhagen varje gång vi är där. Det är alltid fullt där när vi kommer dit men folket flyttar sig efter hand... kan INTE fatta varför. Likadant igår.... Förutom en jävel. Han blev inte alls skrämd av min något vulgära humor, nejdå, han gav igen! Haha! Skitkul! Så en ny bekantskap som dansade fantastiskt och hade min humor (!!!) fick jag igår! Tack för dansen Klas!
 
Ja, som ni fattar, jag hade helkul på dansen igår, det tog tid och somna och trött i kolan är man idag. Nu ska vi packa ihop oss och köra o handla. Jättekul. Bättre det än o vara hemma där Tilda klättrar till bord, öppnar barnlås, bråkar med Casper och annat som bara gör mammsen lilla irriterad. Prova betala räkningar när den ungen är i närheten.... Det gäller att det inte är för långa ocr-nummer, då är man körd. Ska tydligen lyssna in en låt idag också som NÅGON har fått för sig att jag ska tralla. Någonstans mellan låten och handlandet ska jag hinna städa och gå med hundarna också.... Ja... Sysslolös är jag ju inte i alla fall. Och alla eventuella hålrum ser Tilda till att fylla me en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0