Inte som alla andra

Ja, vad ska jag säga. Rubriken säger väl allt. Jag är inte riktigt som alla andra. 
 
Min sambo skrattade ju åt mig när jag glatt pratade om att åka till stan och shoppa med båda barnen. Det var inte det lättaste. Började naturligtvis med MIN butik så det säkert skulle bli avklarat. Testade tre par skor, alla tre på löpbandet, fastnade för ett par. Tålamodet börjar avvika från dom små. Men jag ska baaara kolla på lite kläder också. Det görs i alla hast, sliter med mig lite plagg som ska provas. Tilda får vänta utanför medan Casper får följa med in i båset. Medan jag sliter av o på olika plagg försöker jag även hindra honom från att ideligen öppna dörren för att snacka med Tilda och ge fasen att kika under kanten på personen i nästa bås. Bestämmer mig för två plagg, hänger tillbaka resten, betalar, går ut. *puh* Nu kommer den tråkigaste biten, shoppa vanliga kläder. I den första butiken bestämmer jag, i den andra får Casper bestämma. Han hittar ett par coola byxor som finns i hans storlek. Sen ska han leta upp en tröja. Han går o kikar och utbrister efter en stund "HÄÄÄR är min tröjja!" En knallorangde historia med något med huggtänder som tryck.... "Du vill ha en orange tröjja..." "Japp!!" Jaha, sagt e sagt. Betalar, går ut, jisses, det här gick ju riktigt smärtfritt!! MAT! Sen hem nöjda. Inser att jag i villervallan har kommit hem me ett linne i fel storlek..... dock inte så fel så jag bryr mig om att åka o byta ;)
 
Igår skulle de nya skorna testas till max! Har man 30 dgr på sig att testa pjuxen så ska det göras ordentligt!! På Skatberget i Getinge på skogsmaskins"vägar". Stigningar tuffare än jag nånsin sprungit i förr och väl tillbaka hos mor min känner jag att detta kommer att ge en del träningsvärk i ompan. 
 
Jajjemen, träningsvärken satt som en smäck igår men det hindrade inte damen, det skulle dansas på kvällen!! En fantastiskt rolig kväll där ompan i vissa låtar skreeeek av träningsvärken men överlag var det baaara roligt! Det gör mycke när man har härligt sällskap i bilen me. Där fick jag dock höra att jag var för tyst, lite för snäll. Va ÄÄÄÄR detta??!!! Andra gången på mindre än en vecka jag hör detta! För snäll??? Jag har tappat stinget....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0