Grattis Casper

Min älskade lille Casper fyller 4 år. FYRA ÅR!!! Stora killen! Det är fortfarande klurigt att säga "fyra" så han är oftast tre eller fem år om man frågar honom själv, haha.
 
Med en födelsedag kommer det ett kalas. Ett kalas som man har 7 miljoner grejjer att göra inför. Varför? Varför är att-göra-listan 7 mil lång? Varför är den full av en massa sidospår? En massa grejjer som faktiskt inte MÅSTE göras? Blinkade sömnen ur ögonen i morse och kände hur pulsen steg avsevärt från min vilopuls. Varför? Lät den skena iväg med mig ett tag så jag kom igång o blev lite effektiv. Sockerkakan är gjord, vaniljkrämen står och svalnar och frukosten är uppäten. Nu borde jag göra det och det och det och det. Men varför? Dagen blir inte roligare för det. Det är ju Caspers dag. Vad är viktigast? Ballonger.... och tårtan... japp, där har vi mina prioriteringar för dagen. Så medan vaniljkrämen svalnar tittar jag på Disney Junior med fötterna på soffbordet och jajjemen, dricker KAFFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0