Dagen har bara börjat...

Casper vaknar vid åtta, Tilda är fortfarande lugn i sin säng. Då gäller det att ta chansen! Duschen, here I come! Njuter i duschen medan Casper kollar på tv. Fasen, detta kommer nog bli en bra dag! Sen tar jag ner Tilda....
 
Börjar på frukosten. Hinner hälla upp havregryn, då kommer Tilda ut med en fjärrkontroll hon INTE ska ha, som SKA ligga på ett bord hon INTE ska ta sig till. Tar tillbaka kontrollen och lägger den på det förbjudna bordet, ställer upp ett nervält foto på vägen... Häller i vatten i havgregrynsskålarna. Tar tillbaka fjärrkontrollen. Går med ena grötskålen till mikron, vänder mig om lagom för o se Tilda få hela skål nummer två över sig.... god morgon.... Hur fan hinner ungen me??
 
Frukosten kommer till slut fram på bordet. Casper bestämmer sig för att fylla på sitt juiceglas. Juice på bordet, knäet o golvet... Suck... Det får nog bli en kopp kaffe innan vi drar till Vallarna idag...

Kommentarer
Postat av: gu

Du börjar vecka hårt. Kanske hinner den svängen i eftermiddag men jag ska kolla till mina hästar nu på förmiddagen...;-)

2013-06-25 @ 07:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0