Testing testing

Vi går upp, jag sätter på barnen deras kläder och skickar ut hundarna i trädgården. Går och kissar. Hör hur Tilda börjar dra i en stol i köket. Kissar färdigt. Möter Tilda med en kaffedränkt hakklapp i ansiktet. En del kaffe har hon fått på sig (obs gammalt kallt kaffe som har legat i den här haklappen) resten av kaffehärligheten har stänkt över halva köket och spisen var igång... Go morron Terese. Jag städar upp. Vi äter frukost. Jag ska gå och klä mig. Raskar på och det enda ungen har hunnit göra när jag kommer ner är att sätta i sig några nävar kaffesump och sprida det hon inte fick in på golvet i köket... Ljuvliga unge. Behöver jag säga att vi har sett till att inte vara hemma så mycke idag?
 
Efter en skön lunch hos Anna så åkte vi hem och jag la båda barnen för en powernap. Då brukar jag vara effektiv som sjutton. Idag, icke. Bikini på, bok fram, solen here i come! Mitt sköna slappande fortsatte efter att jag väckt barnen. Efter en insmörjning skickade ja ut båda mina nakenfisar medan jag fixade fika. Tanken var att jag skulle springa en sväng sen. Min motivation var rätt låg.... Det blev ingen springtur. har liiite ångest över det. Är en vecka sen nu. Datumet för halvmaran närmar sig med stormsteg och min motivation och kosthållning har aldrig varit sämre. Men det löser sig. Så småningom. Börjar om på ny kula (igen) på onsdag. Det kändes rätt så keligt att ge sig av hemifrån för att springa när båda barnen är nöjda och vi myser i trädgården... Man måste ju prioritera! Haha! Undanflykterna var mååånga ikväll. Men onsdag.... då kör vi. Nu ska jag och en skål med popcorn läsa ut boken ;)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag tror din dotter slår alls rekord i huliganligan!

2013-07-08 @ 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0