Detta var dagen

Detta var dagen då Tilda började med att ta av sig en full blöjja i sängen. Den började ju bra redan där. Den fortsatte lite i samma anda och irritationen och frustrationen hade inga gränser. Man blir så trött av att bara höra sig själv skälla och tjata hela tiden. Flera gånger när jag var förbannad på Tilda försökte Casper sjunka genom jorden, han hatar verkligen när mamma blir så arg. Men idag var en sån dag då man inte är så jäkla stark. En dag då man inte är så fantastiskt stolt över sig själv som mamma. Men så kommer sambon hem. Halleluja. Han var förberedd på att komma hem till ett krig. Han var förberedd på att hans sambo behövde avlösning. Han var förberedd på att hans sambo flyr ut genom dörren så snart han stiger innanför den. Och det gjorde jag. Jag högg tag i koppel och hundar i bara farten och drog med dom på en timmes powerwalk. Djupandades lite i början på promenaden men ju längre jag gick desto fler knutor löstes upp och hela kroppen började kännas mycke lättare. HÄRLIGT!! Detta behövde jag! Kom hem, nöjd och hungrig, till ett dukat bord, kvällsmaten färdig och glada barn. Tack o lov för de skiftbytet! Nu sover barnen och jag laddar för att ta nya tag i morgon. Hoppas på mindre pms, bättre humör och längre tålamod imorgon! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta var du värd! Hoppas nu ni båda får sova, så ni orkar med. Jimmie som ska bygga avfallsomlastning och du med Tilda Terrorist. Njut av tokige Casper i stället! P o K från mutti Melon

2013-07-15 @ 22:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0