Äntligen

Äntligen en dag med paus. Äntligen en dag med ny energi. Äntligen en dag me lite flyt. Äntligen en dag då Tilda inte testar mig heeela tiden. Kan bero på att den lilla stund vi var hemma så var vi i trädgården och hon är nästan alltid snäll när vi är iväg. 
 
Såg till att få klätt mig och gått på toaletten INNAN jag tog upp Tilda ur sängen. Vinnande koncept. Får köra på det. Lunch hos Anna kombinerat med lite 30-årsfirande. Sen hem, Tilda deckade i sängen me en gång medan jag och Casper mös i trädgården. Jag laddade lite också. IDAG skulle jag springa. Jag kände verkligen för det. Mariette hakade på och mina små fyrbenta damer fick hänga med också. En härlig runda från Folkared, runt Ljungsjön och tillbaka. Härligt väder, härlig känsla i kroppen, härligt sällskap. 
 
Nöjd o glad kom jag hem, god mat väntade (japp, han fick laga mat på sin stora dag) och nu sitter vi (nej, förlåt, JAG) i soffan o har det gött. Jimmie ligger ner. Casper ligger på honom och sover... Goa unge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0