Underbart

Morgondagen blev fullspäckad med piffande, förberedelser och snortorkande. Jimmie hade kollat med farmor och farfar att det var ok att vi kom med snoriga ungar, kanske något febriga också. Inga problem. GÖTT!! Kände att kvällen var något hotad där ett tag men efter det svaret kunde jag slappna av och köra på med "piffandet" igen. Klockan tre skulle barnen vara hos farföräldrarna, halv tre var jag fruktansvärt trött på att torka snor och slingra mig bort från två klängiga barn. Jag hade fläckar (läs snor) överallt, stank svett och försökte jag dra fingrarna genom håret så kände jag att jag inte var ren om händerna (trol. snor), något fastnade lixom i håret + att jag aldrig kunde ta mig hela vägen igenom kalufsen för där var något i topparna, kladdigt, som redan hade hunnit börja stelna. Ja men ni fattar ju. Det var med en suck av lättnad som jag stängde igen dörren till lägenheten på sjunde våningen. Äntligen ENSAM! Jag ska duscha!! Alldeles ENSAM!!! Spa-känsla på hög nivå!
 
Strax efter fem började brudarna så smått droppa in och en helkul kväll tog sin början. Jag hade hysteriskt roligt! Det var grymt skönt att bara vara Terese en liiiiiten stund. Jag fick väl någon kommentar typ "hm, har nog blivit några glas vin där", men skiiiiiit i det. Det var jätteskönt att få garva av sig lite och brudarna måste ju ha vetat vad dom gav sig in på, dom har ju varit här MINST en gång tidigare på tjejkväll. Haha, bara o gilla läget brudar, sån här är er värdinna! 
 
Sjukt rolig kväll och jag hoppas det blir snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0