Sovmorgnar

Dom är nog ett minne blott. Båda barnen började ett tag med att somna om på morgonen, Tilda i sin säng och Casper i min. Så man fick ligga till åtta, halv nio. MYCKE skönt. Tilda har dock börjat ändra sig i din frågan och tre morgnar i rad har jag nu fått masa mig ur sängen innan klockan sju... bara o gilla läget... men det var så skönt när man fick ligga o dra sig och gosa med Casper. Nu får man morgna sig i soffan en stund istället medan Tilda stapplar runt i gåstolen och då kryper Casper minsann in under filten hos mig o vill mysa... Funkar... Mammahjärtat gillar det med ♥
Och kors i taket! Jag har fått sova HEEEELA natten de tre senaste nätterna. Har inte behövt gå upp o trycka in napp, trösta Casper eller gå på toa! Så sju är inte så fruktansvärt tidigt ändå ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0