Something new

En film som gick på tv idag, såg inte hela dock (gör man ju aldrig nu när man har småbarn) men det var en scen som fick mig att brista ut i skratt. En förförisk scen. Tända ljus, hon ligger på sängen halvnaken, jättefina underkläder, han pratar förföriskt och kameran sveper över den halvnakna kvinnokroppen för att sedan hamna på mannen som är nere vid kvinnans fötter... hm... mysigt.. här börjar man ju förvänta sig att han ska lixom på något vis kyssa sig sin väg upp över kvinnans ben... han (spänningen stiger) plockar fram ett nagellack... eh jaha... och börjar måla tånaglarna på henne... what tha f**k?? Sen när blev DET sexigt och förföriskt!!?? Fattar ingenting. Ett skrattanfall dök på mig. Va i helvete? Hon kommer ju få rött nagellack på sina lakan fattar hon väl!! Förresten så skulle jag ALDRIG kunna få Jimmie att måla mina tånaglar och jag skulle ALDRIG tycka att det var sexigt. Jag målar gärna mina naglar själv, tack. Tänder jag stearinljus och svidar om till sexiga underkläder, då vill jag inte måla naglarna, så de då!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hehe jag blir oxå impad på vad folk tycker är sexigt nu förtiden....vart fan tog det vanliga hederliga racka knullet vägen haha :D

2013-01-19 @ 16:29:32
URL: http://lifeofhoff.wordpress.com
Postat av: nonstop

Värden är ju inte geocentrisk men förhoppningsvis bra.. eller..

2013-01-20 @ 00:13:15
Postat av: ♥ Sojka ♥

Tack för tipsen och lyckoönskningarna i Emmas/Viktkamps blogg! :D

2013-01-20 @ 11:50:22
URL: http://www.sojka.se
Postat av: Viktkamp

hahaha kan verkligen se det framför mig =)

Sv: Tack, ja det känns skönt att ha kommit igång igen! Kram

2013-01-20 @ 15:47:20
URL: http://viktkamp.webblogg.se
Postat av: Helene

Kan föreställa mig hur det skulle se ut när Janne målat mina tånaglar.... ha ha ha ha

2013-01-20 @ 18:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0