My dog

Idag släpptes mamman lös och jag fick en heeeeel dag för mig själv!! Den avverkades på My Dog-mässan i Göteborg. Hade en shoppinglista, dock låg den kvar på bordet hemma. Tur var väl det för pengarna är slut ändå ;p Medan jag gick runt o glodde ryckte en kille tag i mig och lurade in mig i hans tält (hm, det här lät ju porrigt o mysigt men vi var inte ensamma och det var heller inte ett vanligt tält med dragkedja o grejjer). Han tyckte att jag minsann skulle vara med i en tävling om en startplats i Hundlöpet 5 eller 10 km. Eeeeh okej. Han svarade på frågorna för mig så jag behövde bara fylla i namn o email, dragning klockan elva... Gick därifrån med en känsla typ "Shit, va gav jag mig in på nu?? Ja kommer ju vinna den jäkla platsen" O jajjemen. Klockan 11.05 står Terese där med en vinst som innebar en gratis start i Hundlöpet den 26:e maj i Göteborg... vaddå, en vecka efter gbg-varvet, inga problem, idiot...  Men men, jag och Lova ska alltså springa ett lopp tillsammans med en jäkla massa andra hussar och mattar och deras odjur.... Ska faktiskt bli rätt roligt!
 
O ja just det, Lova ställdes ju ut nu i dagarna två också. Lördagen gick sådär. Det gjorde det även på söndagen men då blev hon i alla fall BBDD... Bäst Bland De Dåliga
Alla vovvarna i hennes klass fick blått (Very Good, typ Godkänd men sorry, du går inte vidare) så de fyra hundarna i den klassen som inte gick vidare placerades ändå 1-4 och då vann Lova! Haha! BBDD!! Sug på den! Revansh nästa år. Då blir hon BBDB...ja asså bäst bland de bästa ;p

Kommentarer
Postat av: Helene

Yes, nästa år tar vi nya tag! Då jävlar......!!!!

2013-01-07 @ 17:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0