Min stora kille

Jag bad han klä på sig själv idag för jag höll minsann på o byta på Tilda. Stora killen som han är börjar han med kalsonger, inga problem, byxor, inga problem, lite jobbigt med tröjjan, hjälper honom lite grann och sen när jag är fördig med Tilda vänder jag mig om för att se resultatet min son har åstadkommit. Plutten, mamma tänker inte släppa dig utanför dörren med byxorna bakofram! Sötegöte! Men det var ett gott försök. Det där med "lappen bak" har vi inte börjat pränta in i skallen ännu men jag får nog lägga till det i mina instruktioner!! haha! 

Kommentarer
Postat av: Eivor

Duktig kille! Hur gick det med förkylningarna?

Svar: Tilda har kvar lite feber men för övrigt tror jag dom håller på att ebba ut... eller bara förflytta sig till deras mamma.... beror på hur man ser det ;) Hoppas ni klarar er!
Terese Wahrenberg

2013-01-28 @ 10:42:27
Postat av: Helene

Duktig kille! Vad gör det, om byxorna sitter bak o fram??? Jag kommer ihåg en, som gick bort julafton med strumpbyxor - och lappen bak - men utan trosor!
Så alla gör vi våra misstag! Kramizar och tack för idag!

Svar: Vilket nöt! Veeeeem gjorde så?? nä, förresten, svara inte på det.
Terese Wahrenberg

2013-01-28 @ 19:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0