Liten uppföljare

En liten uppföljare på gårdagens inlägg...
 
Plockade upp ett par strumpor från golvet, gav dom till Casper o skrek över dammsugardånet "GÅ O SLÄNG DOM HÄR I TVÄTTKORGEN!" Min älskade son, alltid ivrig att hjälpa till och vara mor till lags pinnar iväg och jag tittar inte ens vart han går hän... Sockarna hittade jag senare i papperskorgen... ojdå... bra försök.... I vanliga fall vet han vilket tvättkorgen är men han hörde väl bara ordet "släng"... Eller så har han sett mig slänga socke efter socke som Lystra har tuggat på....
 
Försöker få hundarna att tugga på ben nu istället för en massa annat trams de inte ska tugga på. Det är bara Bella som aktivt har gett sig på sitt ben.. Lova lekte lite med sitt och låg sen o tittade på mig och undrade "ska du inte hjälpa mig o hålla??" Nej, sorry, det klabbandet får du klara själv damen. Lystra tuggade ett tag på sitt men ligger nu mest o surar och undrar varför hon inte får gå fram till Bella... Får låta Bella tala om det själv när barnen inte är i samma rum....

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha heja Casper! du sa ju SLÄNG! :)

Svar: Ja *suck* jag gjorde ju det....
Terese Wahrenberg

2013-01-10 @ 18:04:12
URL: http://lifeofhoff.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0