Ibland

Ibland kan jag bara säga..att jag ballar ur... på riktigt.... "sluta idiotförklara mig, va glad över att jag har roligt!" sa jag till Jimmie idag. Det är inte alla som kan ha roligt med sig själva som sällskap lixom. Har rockat loss till gamla godingar med Shanaia Twain (Man, i feel lika a woman, se föregående inlägg ;) ) i köket tillsammans med Casper medan jag städade i ordning efter maten. Därefter fortsatte höftgunget och konserten i badrummet medan jag fixade ett bad till Casper. Sen skulle jag få hoppa in i duschen. Konserten fortsatte där med "I sommarens soliga dagar" och diverse snappsvisor.... Eh ja...  Nu har jag lugnat ner mig något (var ju tvungen för att få ungarna i säng). Nu så här i efterhand så kan jag säga att det är farligt att rocka loss samtidigt som man rakar benen.... 

Kommentarer
Postat av: Helene

Låter gött att rocka lite. Vilka datum ska du åka till Leksand v 7????

Svar: Det är inte bestämt ännu, beror på om Jimmie bestämmer sig för att följa med och hur många dagar han i så fall kan ta ledigt. Trol. tors-mån.
Terese Wahrenberg

2013-01-19 @ 11:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0