Förväntan och förberedelser

I morgon smäller det. Då är det tjejkväll igen! I vanlig ordning kommer jag på hur många smågrejjer som helst som jag vill hinna med innan folket kommer. Piffa lite där, fixa lite med det och piffa lite här. Det blir snabbt lite väl många grejjer att hålla i huvet och mina lista åker fram! Va skulle jag gjort utan mina älskade listor?? Jimmie skrattade åt mig igår när jag ideligen återvände till listan och raffsade ner något med pennan. "Hur går det med den där listan?" "Det går bra men den blir längre snabbare än jag hinner beta av!" Har även tagit det till den nivån att jag har gjort en liten markering i kanten om vad som ska göras vilken dag med tanke på hur många hundar och ungar som är hemma!! Planering på hög nivå och jag skrattar åt mig själv men jäklar va roligt det är! Ska bli så fantastiskt roligt att ha hit alla töserna! Nähe, nu ska "Kafferast" bockas av på listan! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0