Vagn var det ja

Tack vare att mitt knä har börjat krångla som det gör så har jag även fått mig en spark i baken att se till o fixa en mindre vagn till Tilda som jag kan ha när jag bara går med henne. Hade tittat ut en på nätet men såg till att åka en sväng till ge-kås för att kolla läget me. Där hittade jag faktiskt en som passade in någorlunda på mina kriterier. Liiiite för små hjul men va fan, där va LATTEHÅLLARE!!! Vet inte riktigt hur jag ska manövrera upp detta med tre hundar, hålla reda på vagnen OCH dricka kaffe men.... tja... skam den som ger sig. Det ska nog gå o lösa det också ;) Tilda sover nu i den nya vagnen, jag ska montera in den större bilstolen och gladeligen slänga ut den lilla skiten på tippen sen bär det av på promenad. Nä vi provar inte lattehållaren idag. En annan dag. Dricker ju kaffe nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0