Står för den jag är

Så här är det. I lilla landet lagom får man inte tycka att man själv är bättre än någon annan. Men se ibland sticker djävulshornen fram ur lilla Tettes panna och jag kan komma på mig själv med att jämföra mig själv med andra och börja sträcka lite på ryggen för att jag tycker att jag är liiite bättre. Det är alltså ingen uttalad tävling, den pågår bara i mitt lilla huvud. Det är inte speciellt ofta men ibland så träffar man på dom där personerna man alltid har tävlat lite granna med. 
 
Men så här är det, jag ÄR bra!! Hej, landet Lagom! Jag är BRAAA! Typ rätt nöjd me mig själv.

Kommentarer
Postat av: nonstop

Och vad är något helt annat.. fattar inte..hissen har stannat
Ha ha stå på dig! extremt lite att stå i just nu

2013-02-28 @ 16:14:44
Postat av: Monica WB

Sträck på dig och njut av känslan DEN trycker bort sssåå mycket skit så den är värd att hålla i...JAG är lika dan och det är skönt att få duga/vara bra;)..Man behöver få "mäta" sig med andra, handlar inte om att trycka ner någon utan bara klättra lite själv/vara nöjd <3

2013-03-01 @ 09:49:08
Postat av: Helene

Du har all anledning att sträcka på dig och njuta av känslan. Du ÄR bra - jag vet, jag har själv uppfostrat dig hi hi hi Lär dig nu, att ta vara på den känslan. Får du för mycket av den, dela med dig, vänd dig till närmaste släkten först..... Puss älskar dig!

2013-03-01 @ 18:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0