Sjuk me

Perfekt tajming. När jag ändå har bestämt mig för att inte springa förrän till helgen så passar jag på att bli sjuk. Bra. Då behöver jag inte gräma mig så mycke för att det är mitt knä som sinkar, jag är faktiskt sjuk också. Sen att det känns som att jag är en hårsmån från döden, det får jag väl ta. Men med två små barn och tre hundar som alla ska aktiveras och rastas på ett eller annat sätt är det inte så lätt alla gånger. Man kan lixom inte riktigt sjukanmäla sig. Bara låta allting ta sju gånger så lång tid och hoppas på att dygnet och orken räcker till ;)
 
Tar kaffe först...

Kommentarer
Postat av: nonstop

stackare.. tror du man kan få kaffe som dropp..
ska stax börja på liter 2..

Svar: Det hade varit jäkligt smidigt.... men vet inte om jag hade orkat me att asa runt på den ställningen hela tiden. Hinkar i mig lite snabbt när tillfälle ges istället. Det blir nog en kopp till ute i trädgården i eftermiddag. Jag hinner inte me litrar som du förstår utan får nöja mig me de koppar jag hinner me då och då ;)
Terese Wahrenberg

2013-02-26 @ 10:42:51
Postat av: Helene

Krya på dig gumman - eller krya på OSS gummor - du är nämligen inte ensam. Passade på här hos Annette, så man kan bli lite ompysslad när döden kommer riktigt nära. Nej, så farligt är det inte. Näsan rinner, luftrören gnisslar och halsen gör ont, men den låter inte....... Annette tycker det är skönt att jag fått nått som håller mig tyst. Ha ha

Svar: Casper får pyssla om sin mamma lite men en promenad gjorde susen för hosta o annat! Nu är hon på g här igen! Det måste vara skönt för annette o få lite andrum, haha!
Terese Wahrenberg

2013-02-26 @ 11:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0