Löp

Lova har så gott som gått ur löpet.
 
Bella är nog på väg in i löpet (totalt ding i huvet)
 
Lystra är nog också på väg in i löpet (minst lika ding i huvet)
 
Lilla jag har varit ute på löptur. Trodde det skulle gå skit me tanke på mitt knä men vågade ändå ge mig ut då "skadan" har uppkommit vid felbelastning när jag går med vagnen, inte av löpningen. valde en runda jag kan korta ner om jag känner att jag inte pallar hela. Knäet trilskades och jag fick verkligen fokusera på min löpstil för att belasta rätt, bra i och för sig. Kände av mitt söta lilla knä de första 8 km men de sista 2,5 hade jag fokus på annat så som motvind, backar och en rejäl blåsa på en trampdyna, knät hamnade alltså i skymundan. Trodde att tiden skulle bli katastrof men visste att jag hade hållt rätt bra tempo i mitten på rundan. Jajjemen, 1 minut från personbästa på milen trots mitt knä. Mycke nöjd! Förutom knät kändes kroppen pigg och lätt och flåset funkade fint så det var lite tetigt att något annat skulle sinka.. Men men, håller mig på såna här smårundor nu tills knät har kommit i ordning... eller det kanske blir liiite längre på söndag.... tar det lugnt på torsdag i alla fall... tror jag... *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0