Lilla lilla Terese

Man förändras... hela tiden... nu är man ju mamma också, vilket har förändrat en i vardagen en hel del. Men ibland glimtar den där gamla Terese fram. På tjejkvällen tittade hon fram genom att få ett rejält psykbryt och asgarva till den stackars förlamade sengångaren i Ice Age 4. Idag tittar hon fram och gjorde en riktig Terese-klassiker som Tilda fick ta del av på närmare håll...
 
Vi satt o åt. När allt var nermanglat i buken ville jag ha något annat än rödvin, lånade Caspers glas (utan att fråga först) och bad om lite mjölk. Jimmie hällde upp och jag började dricka. "NÄ, MITT GLAS!!!!" skriker Casper ut och det lät så vansinnigt roligt. Jag hade munnen full med mjölk så jag försökte på allvar att inte skratta men nä, det gick inte. Knäckte mig totalt, trycker handen för munnen för att minska "fontäneffekten" något och famlar efter Tildas skål för att spotta ut resten där. Tittar upp, hysteriskt skrattande, och möter en förvånad Tilda-blick... hon är alldeles full av mjölk... oups...

Kommentarer
Postat av: Emilie

**LOL*** ja du, jag skrattade ju åt den där förlamade sengångaren utan att ha sett den ens en gång. Enbart din beskrivning fick mig att asgarva!! Du är klockren min kära kusin. <3

2013-02-04 @ 12:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0