Knähe***te

Är så frustrerad och förbannad nu. Knäf-n fortsätter att trilskas. Inte konstigt då jag inte bara kan lägga av med det som har belastat det (hundpromenader med snebelastad barnvagn). Inte nog med att värken har flyttat runt lite i knät, man haltar ju lixom en aning när knät inte bär. Detta har gjort att jag nu har ont i vaden, rumpan, skulderblad och (här ska ni få höra nåt) HANDLEDEN!!! Jaha, varför eller HUR då?? Jo, jag insåg idag att jag lägger vikt på motsatt hand som håller i barnvagnen för att avlasta knät.... Helv**es jä**a f******n! Har väl börjat lyssna lite grann på ängeln på axeln nu och ska inte köra någon löpning på en vecka, kanske lite styrka för utvalda delar av kroppen, men ingen löpning. Detta beslutet retar mig något så in i helv**e då det faktiskt inte är löpningen som har orsakat det, men det andra kan jag inte sluta med. Det gick ju så jäkla bra med löpningen! Fina tider och kroppen var så pigg! Så idag är det en bryt ihop-dag så jag kan plocka ihop mig själv ikväll och börja bita ihop igen.
 
Nu då??? Kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0