Jaha, hjärtan var det

Alla hjärtans dag. Jimmie kommer med förslaget att vi ska grilla älgfilé. Jag blir nästan full i skratt. Varför ska vi göra det i år? Vi har aldrig gjort något sånt innan? Vi kompromissade o sa att vi skulle göra detta på fredag istället så den stackars filén hann tina innan den hamnade på grillen ute i snön. Kände att jag sabbade stämningen och JImmies goa försöka att vara min pojkvän genom min plumpa kommentar om att vi aldrig gör sånt annars... Så idag ska jag stänga in städerskan och mamman i garderoben och istället ska Jimmies flickvän komma ut därifrån... Glad alla hjärtans dag på er alla och kika in på Blomsterflärd som firar sju år idag!

Kommentarer
Postat av: Kika

Puss på er sötisar rekord på flärden idag saknade er förstås !!
Ha en underbar kväll/natt det ska vi.....

2013-02-14 @ 19:04:56
Postat av: Helene

Ha en fin alla-hjärtans-dag imorgon. Synd vi inte kunde komma..... Älgfilé är inte dumt. Kanske en annan gång....Puss

2013-02-14 @ 20:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0