Inga gränser

Idag har mamma lilla inga gränser på andra hållet. Tålamodet finns där, även om Tilda tänjer på det så mycket hon bara kan, även engagemanget till att försöka få Casper att hjälpa mig med.... ja, allt. Vi har varit o gått med hundarna - Casper gick själv halva rundan vilket mitt knä tackar så hemskt mycke för, vi har handlat - Casper fick välja färg på diskborsten och gick sen och höll den stolt under hela shoppingrundan, vi har gjort pannkakor - Casper fixade smeten och diskade sen när jag stekte, vi har slagit in paket - Casper fick tejpa och hålla snöret på plats. Nu tar vi paus i soffan, kaffet klarar jag att dricka själv, sen blir det köttbullefix - Casper hjälper till me allt utom stekningen, därefter blir det en löptur för mig. Hoppas att lite spänningar i axlar och nacke ska släppa med hjälp av lite endorfiner!
 
Tror ni det är ok att sätta sele och lina på ungen och sätta henne i en krok på väggen... så att hon lixom bara kommer en sisådär 1,5 meter?? Det hade underlättat en hel del. man är rätt trött på att höra sig själv säga "TILDA, SLUTA MED DET DÄR!! TILDA, AJJAAAA!!! NEJ TILDA AJJABAJJAAAA! TILDA FÖR HELVETE, GE NU FAAAAAN I DEN!! suck, hon är ju makalös..." Sätter mig tungt i soffan "Makalös??" kommer det från Casper. Tack Gud för att han bestämmer sig för att bara härma det ordet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0